marynochka: (Default)
[personal profile] marynochka
Надибала тут опис способу як за допомогою блогу заробляти на рекламі.



1. Заведите здесь на ЖЖ еще один блог. В нем вы будете писать не о личном, а любую ерунду, смешные картинки туда втавляйте, фотки котов, ролики с ютуба. Под каждой фоткой или роликом пишите 4-5 предложений своими словами - любое, что придет в голову при виде картинки. Делайте 3-4 поста в день.
2. Зафрендите своим аккаунтом для заработка 1000 человек, зайдите в блог каждого из них и оставьте любой комментарий. На это уйдет не так много времени, как кажется. Периодически проверяйте, кто из френдов зафрендил вас в ответ. Тех, кто не зафрендил - отфрендживайте и френдите новых.
3. Параллельно с пунктом 2 заходите в жжж и оставляйте там комменты, лучше провакационные. Много не нужно 1-2 в день. В дискуссии не вступайте.
4. Когда наберете 1000 взаимных френдов, регистрируйтесь на сайте blogun.ru как блоггер. Добавьте туда свой блог. Если он не пройдет модерацию - работайте еще по пунктам 1 и 3, пока ваш блог не примут. После того, как ваш блог пройдет модерацию - вы сможете через этот сервис искать задания на размещение рекламных постов и ссылок. Их булет много. Можно заработать 500-1000 рублей в день, но рекламные публикации нужно разбавлять котами и разным бредом без рекламы.

Таких блогов можно делать несколько. Для некоторых людей это основной доход, а бред со временем можно писать быстрее и быстрее.


Я от думаю, може зайнятися таким? Все-одно дофіга часу проводжу в інтернеті.
А з іншого боку якось цей спосіб непорядним здається. Чи ні?
Потрібна порада і  моральна оцінка.

Date: 2013-01-28 12:05 pm (UTC)
From: [identity profile] lla-pa.livejournal.com
А в чем аморальность? Ты же никого не обманываешь. Если не кумарит писать всякую ерунду, не надоест - то почему бы и нет.
Попробовать стоит. К тому же, не обязательно ерунду писать, ты умеешь поднимать интересные темы, оригинально мыслишь.
Пробуй.

Date: 2013-01-28 06:13 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Ну не знаю, читала я один такий блог. Купа копіпасти і майже жодної своєї думки. І на коментарі він не відповідав. Якось нещиро, не від душі. Тому що ніякої душі не вистачить на таку кількість контенту.

Date: 2013-01-28 06:43 pm (UTC)
From: [identity profile] lla-pa.livejournal.com
Тебе нужно определиться, чего ты хочешь: или интересный блог вести, или просто деньги зарабатывать. На работе мы ведь тоже не всегда делаем то, что нравится. Я на последнем месте работы точно ерундой занималась, неинтересной. Зато деньги платили неплохие.

Date: 2013-01-28 06:58 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Ні, я не про те, що це мені буде нецікаво. Просто генерування великої кількості копіпасти схоже на спам (а можливо ним і є). Зафренджування великої кількості людей теж схоже на спам. А спам - це аморально.

Date: 2013-01-29 08:29 am (UTC)
From: [identity profile] lla-pa.livejournal.com
Ну, ты сама уже все решила.
:)

Date: 2013-01-28 12:16 pm (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Мене декілька раз такі френдили і розфрендили через пару діб. Деякі йдуть далі - копіюють імена інших блогів. Навіть моє один такий бот поцупив.
Гадаю, краще зайнятися культурним фрілансом - перекладати, писати статті, програмувати, малювати дизайн. Ну і займатися вихованням Владика не забувати, щоб не боятися, що з нього виросте не те, чого хотілося.

Date: 2013-01-28 06:15 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Нічого з того, що ви перечислили, я не вмію до ладу.
А виховання Владика це занадто глобальний процес, щоб ним можна було займатись чи не займатись. Воно по-любому йде.

Date: 2013-01-28 06:38 pm (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Ну, ви знаєте, умудряються і не займатися, судячи по тому, що виростає.

Date: 2013-01-28 06:56 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Ну дитина це ж не пластилін. Що з нього виросте залежить не тільки від виховання.

Date: 2013-01-28 07:02 pm (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Не пластилін, але губка. :-)

Date: 2013-01-28 07:04 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Правильно. Він вбирає все оточуюче. І таким чином іде виховання. Не залежно від того, займаються ним батьки спеціально чи ні.

Date: 2013-01-28 09:53 pm (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Не залежно від того, займаються ним батьки спеціально чи ні.
Тобто, зовсім необов’язково займатися дитиною, бо це все марно? Гратися з ним, казочку на ніч розповідати, просто розказувати, що там є добре, а що є погано.

Date: 2013-01-28 10:03 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Ну як обов*язково чи не обов*язково. Якщо у вас є члени сім*ї, з якими ви живете, спілкуватися з ними, виконувати їхні прохання, цікавитись їх справами, узгоджувати правила співжиття і т.д. це обов*язок чи ні? Я думаю це просто частина життя. У сімейному праві взагалі обов*язки іноді співпадають з правами.

Date: 2013-01-29 09:34 am (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Ваша відповідь є дуже розмита і мною не зрозуміла. Припустимо, ви виведете дитину на вулицю (як буде дещо старшою) і будете показувати, як правильно переходити дорогу, куди треба викидати сміття, що не варто ображати тваринок.
Чи будете разом із дитиною розфарбовувати всякі казочки, грати в розвиваючі ігри замість просто купити йому машинок та танчиків і нехай сам грається.

Date: 2013-01-29 09:40 am (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Так дитині треба і спілкування і можливість самому гратися. Йому неможливо приділяти уваги стільки скільки він хоче, бо він вимагає її 24 години на добу. А це теж не гуд. Але й не спілкуватися з ним теж неможливо - навіщо ж його народжувати було.

Словом гроєшся з дитиною - виховуєш комунікабельність. Не граєшся - виховуєш самостійність. І те й інше - виховання.

Date: 2013-01-29 09:54 am (UTC)
From: [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Судячи з вашої відповіді, я роблю висновок, що гратися треба. Інша справа, що не весь час, але відповідь ствердна. Переходимо до наступного етапу - як впливатимуть на виховання вищеописані мною дії? Чи впливають якось вони взагалі, чи розказуй-не розказуй, а все одно буде смітити де попало? А, і про власний приклад теж не варто забувати.

Date: 2013-01-29 12:26 pm (UTC)
From: [identity profile] marynochka.livejournal.com
Ви просто в першому коментарі напислали, що треба не забувати займатися вихованням Владика. А я намагаюсь довести, що виховання йде завжди, не залежно від того пам*ятаємо ми про нього чи ні. Не можна чказати що от "гратися треба обов*язково". А якщо сім*я багатодітна? А якщо хтось хворий? А якщо всі зайняті на роботі по вуха? Якщо батьки не граються з дитиною це ще не значить, що вони її не виховують.
А от спілкуватися і брати участь у житті дитини треба обов*язково. Але це стосується будь-якого члена сім*ї.

Profile

marynochka: (Default)
marynochka

August 2025

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 30
31      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Apr. 7th, 2026 05:12 pm
Powered by Dreamwidth Studios